• Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon

© 2017 Timo Korhonen

HIIT, RVPJA

PATTERITREENIT

HIIT on korkealla sykkeellä tehtävä tunti, lyhyet palautukset, jatkuvaliike takaavat nopean pikatreenin.

RVP on reisi,vatsa, peppu -tunti, näille kohderyhmille erilaisia lihaskuntoliikkeitä.

PATTERITREENI on lihaskuntotunti, liikkeitä tehdään aikaa vastaan.

Näillä kaikilla tunneilla käytetään vaihtelevasti välineitä. Kuminauha, levypainotanko tai kehonpaino.

Ohjaajana Anna Maria

Kysy lisää

ryhmistämme

Untamonkatu 8, 74120 Iisalmi

Puh: 045 246 5012

  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

Kokeile myös näitä:

Keskikeho on puolituntinen, jossa treenataan keskikehon lihakset kuntoon.

Päivätreeni sopii takuuvarmasti ihan kaikille, ikään katsomatta. Tunnilla käytämme monipuolisesti eri välineitä.

Tramppis ja lihaskuntojumppa on minitrampoliineilla tehtävä HIIT-tunti. Hypitään ja pompitaan sekä tehdään lattialla erilaisia lihaskuntoliikkeitä. Aivan mahtavan hauska laji.

Ohjaajina Laila